Vrei o noua experienta de aeroport? Ai notificari de imbarcare pentru zborul ales, harta aeroportului si reduceri in cafenele si restaurante. Descarca Henri AppPort gratuit!

Regulament Campanie Fidelizare Aplicatie “Henri Appport”.

Art. 1 – Organizatorul

Campania de fidelizare pentru aplicația “Henri AppPort” este organizată şi desfăşurată de Organizatorul S.C. dnata Catering S.R.L. cu sediul in Otopeni, Calea Bucureștilor, Nr. 224R, cod fiscal RO4339914. 

dnata Catering S.R.L.  se angajează să protejeze datele cu caracter personal ale participanților atunci când aceștia iau parte la Campania de Fidelizare prin intermediul aplicației "Henri AppPort". Atunci când participanții oferă date cu caracter personal în scopul campaniei de fidelizare, dnata Catering S.R.L.  va folosi aceste date în accord cu legislația aplicabilă în material protecției datelor cu caracter personal, incluzând aici Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD). Datele cu caracter personal vor fi stocate într-un mediu securizat, accesul la aceste date fiind restricționat în acord cu principiul necesității de a cunoaște.

Pentru mai multe detalii privind folosirea datelor cu caracter personal de către aplicația "Henri AppPort", participanții sunt rugați să citească Notificarea privind confidențialitatea disponibilă în aplicație și/sau să contacteze dnata Catering S.R.L. la adresa de e-mail marketing@dnata.ro .

Art. 2 – Participanți denumiți în continuare și utilizatori/clienti

Programul de fidelizare este disponibil oricăror persoane fizice care folosesc aplicația “Henri AppPort”, au varsta minimă de 18 ani şi îndeplinesc celelalte condiţii de participare prevăzute în prezentul Regulament. Folosirea de către participanți a aplicaţiei “Henri AppPort” presupune completarea datelor personale ale participantului şi utilizarea funcțiilor de urmărire a zborurilor oferite de aplicaţie.

 În schimbul folosirii aplicaţiei “Henri AppPort” participantului i se vor acorda diferite discounturi la achiziționarea de produse şi servicii in locațiile afiliate prevăzute în articolul 3. Participarea la acest program de fidelizare nu este permisă angajaților companiei dnata Catering S.R.L.

Art. 3 – Locațiile afiliate

Aplicația “Henri AppPort”, disponibilă conform Art. 2, poate fi utilizată de Participanţi pentru a beneficia de discounturi numai in locațiile afiliate, pentru toate produsele comercializate în acestea, cu excepția ofertelor și produselor din tutun. Discounturile nu se cumulează. Lista locațiilor afiliate: Brioche Dorée, Burger King, Espressamente Illy, Espression Lavazza, Momenti Peroni, La Sarmale, Left Bank, Take Off at the Food Court. Organizatorul poate modifica, oricând, lista locaţiilor afiliate.

Art. 4 – Produse

Gama de produse comercializate in cadrul locațiilor menționate la art. 3 dar si prin intermediul opțiunii „Comanda mâncare” puse la dispozitie utilizatorului in cadrul aplicatiei.

Art. 5 – Durata

Perioada programului de fidelizare este nedeterminată. Cu toate acestea, dnata Catering S.R.L. iși rezervă dreptul de a renunța, oricând consideră necesar, la funcționalitățile care oferă discount la funcționalitățile de acumulare puncte sau de a renunța în totalitate la aplicația “Henri AppPort”. 

Art. 6 – Condiții de validitate

Pentru a beneficia de discounturile acordate in locaţiile afiliate, Participantul trebuie să indeplinească simultan următoarele condiții:

  1. Să indeplinească condițiile de la Art. 2, declarând date reale;

2. Să deschidă un cont în aplicaţia “Henri AppPort” înregistrându-se cu următoarele informații: nume, prenume, adresă de e-mail, data de naștere. Aplicaţia “Henri AppPort” poate fi folosită de participanți și prin intermediul contului lor de Facebook (serviciu furnizat de Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, SUA). Aplicația “Henri AppPort” poate fi folosită și fără înregistrare, caz în care participantul va avea acces doar la Panoul de zboruri pentru programul general de zboruri al Aeroportului Internațional Henri Coanda București, lista de Restaurante si cafenele, Magazine, Servicii aerport, Harta aeroport, celelalte funcții ale aplicaţiei “Henri AppPort” nefiind disponibile.

3. După deschiderea contului, inregistrarea se consideră definitivată după ce Participantul va primi un email de confirmare a activării contului în sistem.

4. Discounturile acordate în locaţiile afiliate pot fi primite de către Participant doar după activarea contului în sistem conform pct.2.

5. Prin participarea la programul de fidelitate, Participanţii se declară de acord cu condiţiile de utilizare ale aplicaţiei “Henri AppPort” astfel cum sunt prezentate de organizator sau cum sunt actualizate de acesta. Neacceptarea condițiilor de utilizare ale aplicației “Henri AppPort” conduce la excluderea Participantului din Programul de fidelitate.

Art. 7 – Acordarea, acumularea şi folosirea punctelor de discount

a) Acordarea punctelor de discount și acumularea acestora se face după cum urmează :

Orice Participant care indeplinește condițiile de la Articolul 2 si Articolul 6 se poate conecta la aplicația “Henri AppPort” pentru a accesa funcționalitățile de discount. La fiecare achiziție de produse în locaţiile afiliate clientul va putea beneficia de discount in funcție de valoarea tranzacțiilor precedente în locaţiile afiliate, precum și în funcție de activitatea Participantului în aplicația “Henri AppPort”, după cum urmează:

1. 15% discount pentru instalarea pe dispozitive compatibile a aplicaţiei “Henri AppPort” și înregistrarea utilizatorului în aplicația Henri AppPort;

2. 20% discount pentru acumularea a 500 de puncte în aplicație, cu un maxim de 250 de puncte acumulate altfel decât prin efectuarea de tranzacții la punctele de vanzare a unitaților afiliate dnata Catering S.R.L. ;

3. 25% discount pentru acumularea a 1000 de puncte în aplicație, prin diferenta de 500 de puncte fată de nivelul anterior.

Punctele se vor putea acumula de către Participanţi după cum urmează :

1. Pentru activarea notificarilor unui zbor – 2 puncte

2. Pentru partajarea informațiilor despre zbor prin Facebook – 5 puncte

3. Pentru cumpărarea de produse din locațiile afiliate dnata Catering S.R.L., un punct la fiecare leu cheltuit.

Următoarele restricții se vor aplica în acumularea punctelor conform celor de mai sus:

1. Participantul nu poate primi punctele corespondente pentru activarea notificărilor in privința unui zbor sau pentru partajarea informațiilor despre un zbor in mediile sociale, mai mult de o dată pe zi.

2. Participantul nu poate primi mai mult de 250 de puncte în decursul unui an pentru activitatile cu numarul 1 – 2 de la paragraful anterior.

b) Folosirea punctelor de discount:

Folosirea discounturilor obținute prin acumularea de puncte în aplicație se poate face astfel:

 Prin afișarea unui cod de bare prin intermediul aplicației Henri Appport care va fi scanat la casa de marcat de către personalul din unitățile dnata Catering S.R.L.

Art. 8 – Regulamentul aplicației de fidelitate “Henri Appport”

Fiecare cont creat în aplicația mobilă “Henri AppPort” este unic și poate fi folosit de către o singură persoană. Utilizatorul trebuie să-și completeze datele personale cu următoarele informații reale: nume, prenume, adresă de e-mail,data nașterii. Participanții se pot loga la aplicația “Henri AppPort” și prin intermediul contului lor de Facebook.

Dacă în urma verificării, informațiile sunt incomplete sau eronate, dnata Catering S.R.L. are dreptul de a bloca contul utilizatorului.

Folosirea improprie sau frauduloasă a aplicației de fidelitate “Henri AppPort” atrage după sine blocarea contului de utilizator și excluderea acestuia din programul de fidelitate.

Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate în contul aplicației mobile.

Art. 9 – Comandă mâncare

Participanții înregistrați pot accesa opțiunea de Comandă mâncare, prin intermediul căreia pot plasa comenzi online in locațiile care ofera aceasta posibilitate.

Locatii care ofera optiunea de Comandă mancare: Restaurant Left Bank (situat după controlul de securitate). Organizatorul poate modifica, oricând, lista locaţiilor care ofera posibilitatea comenzii online.  

Folosirea opțiunii “Comandă mâncare”, respectiv plasarea comenzilor, presupune capacitatea legală necesară pentru legarea unor raporturi contractuale.

  1. Comandarea produselor

Utilizatorul navighează către "Comandă mâncare" din meniul lateral sau folosește opțiunea de "Comanda mâncare” din ecranul Restaurantului care oferă posibilitatea comenzii.

  • Participanții vor primi un mesaj de atenționare în cazul in care restaurantul se afla în afara programului de funcționare.

Este afișata o lista de categorii de produse din care clientul selectează şi configurează produsele de mâncare acolo unde este cazul. Preţurile produselor sunt exprimate în RON cu TVA inclus.

Utilizatorul poate selecta şi configura meniuri, selectând un produs la fiecare pas. Meniurile vor avea un preț fix exprimat in RON. Unele produse din configurarea pașilor de meniu pot avea un preț adițional fata de cel de baza si vor creste prețul meniului.

Participantul confirmă conținutul comenzii şi valoarea ei, precum şi discountul aplicat sumarului comenzii conform pragului Loialitate la care se află utilizatorul.

Utilizatorul poate selecta şi tipul de comandă, respectiv la pachet sau la masă. In cazul în care selectează comanda la masa, utilizatorul este rugat sa contacteze locatia la numarul de telefon +40 725 353 441 pentru a comunica numarul de persoane si confirmarea rezervarii. 

  1. Modalitate de plată

Utilizatorul selecteaza modalitatea de plata Card online, fiind direcționat către o pagina webview a procesatorului de plăti EuPlatesc.ro şi va efectua plata conform cerințelor.  Va avea posibilitatea să selecteze un card înregistrat sau să adauge un card nou.

  1. Plasare comandă şi finalizare

Aplicatia va afisa numarul comenzii,numele restaurantului, timpul ramas pana la plasare si unul dintre statusurile comenzii:

  • « Comanda ta a fost inregistrata » in: [numaratoare inversa cu minute si secunde]. Utilizatorul va putea să crească acest timp în incrementuri de cate 5 minute şi va avea şi posibilitatea să anuleze comanda in acest timp.

Când momentul plasării comenzii se apropie, se va trimite o notificare push către utilizator “Ajungi la timp pentru ridicarea comenzii din [Nume restaurant]?  Daca întârzii, poți creşte timpul pana la plasarea comenzii în locaţie!”. După swipe pe notificarea push utilizatorul va avea opțiunea de a creşte timpul panăla trimiterea comenzii în restaurant cu cate 5 minute în ecranul de status comanda.

  • “Restaurantul pregateste comanda", in [numaratoare inversa cu minute si secunde ] pentru ridicare”.
  • “ Comanda ta este gata de ridicare"  utilizatorul poate sa ridice comanda din restaurant.
  1.   Contul meu:

In secțiunea “Cardurile mele de plata” utilizatorul va avea posibilitatea sa selecteze un card inregistrat sau sa adauge un card nou. Adaugarea unui card nou se va face intr-un webview cu formularul de la EuPlatesc.

In sectiunea “Comenzile mele” vor fi afisate comenzile intr-o lista cu data, ora restaurant si suma. 

Se vor lua toate măsurile necesare de catre furnizor pentru prepararea corespunzătoare a Produselor convenite afişate în meniul pus la dispozitie in cadrul restaurantelor care ofera optiunea de « Comanda mancare » și se vor onora comenzile primite de la Utilizatori în condiţiile prevăzute în cadrul aplicaţiei Henri AppPort.

Organizatorul nu declară si nu oferă nici o garanție că optiunea de « Comanda mancare » va răspunde așteptărilor Utilizatorului altfel decât s-a prevăzut explicit sau că va îndeplini anumite cerințe și nici că funcționalitatea Henri AppPort va fi neîntreruptă sau fără erori. 

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere privind calitatea produsului in cazul in care utilizatorul depaseste timpul de ridicare al produselor.

Art. 10 - Drepturile Pasagerului

Companiile de transport aerian au obligaţia legală să vă informeze cu privire la drepturile dumneavoastra si la locul in care puteti depune reclamatii.

 Refuzarea îmbarcării

Aveţi dreptul să solicitaţi despăgubiri în valoare de 125 EUR până la 600 EUR, în funcţie de distanţa de zbor şi de întârzierea produsă în urma redirecţionării cursei.

Întârzierile prelungite

În cazul în care întârzierea este mai mare de cinci ore, aveţi dreptul să solicitaţi rambursarea costului biletului dar numai cu condiţia renunţării la călătorie.

Anularea

Aveţi dreptul să primiţi despăgubiri băneşti, cu excepţia următoarelor situaţii: aţi fost informat cu privire la anularea cursei cu 14 zile înainte, sau orarul cursei redirecţionate este foarte apropiat de orarul iniţial sau compania de transport aerian poate demonstra faptul că anularea zborului a fost determinată de motive speciale.

Asistenţa asigurată de către companiile de transport aerian

În funcţie de împrejurări, în cazul în care îmbarcarea dumneavoastvă este refuzată sau dacă cursa cu care călătoriţi este anulată ori întârzie, aveţi dreptul la asistenţă (asigurarea mesei, a mijloacelor de comunicare, a cazării peste noapte dacă este cazul). În cazul în care îmbarcarea dumneavoastvă este refuzată sau dacă cursa cu care călătoriţi este anulată, puteţi alege între a vă continua călătoria sau a vi se rambursa costul biletului.

Pasagerii cu mobilitate redusă

Pasagerii cu mobilitate redusă şi persoanele cu handicap sunt protejate împotriva discriminării şi, cu începere de la 26 iulie 2008, pot beneficia de o asistenţă corespunzătoare asigurată (în anumite condiţii) în fiecare aeroport de pe teritoriul UE.

Identitatea companiilor de transport aerian

Trebuie să cunoaşteţi din timp identitatea operatorului cursei cu care călătoriţi. Companiile de transport aerian care nu oferă condiţii sigure de zbor sunt interzise sau sunt supuse unor restricţii pe teritoriul Uniunii Europene. Aceste companii sunt prezentate la www.air-ban.europa.eu.

Răspunderea

Companiile de transport aerian răspund pentru pagubele produse în urma întârzierii curselor (până la ± 4.800 EUR), pentru deteriorarea şi pierderea bagajelor (până la ± 1.200 EUR) precum şi pentru vătămările corporale sau decesele produse în urma accidentelor. Ele nu poartă însă această răspundere în cazul în care au luat toate măsurile posibile pentru a evita pagubele produse sau dacă s-au aflat în imposibilitatea luării unor astfel de măsuri.

Pachetele turistice

Operatorii de pachete turistice au obligaţia să prezinte informaţii corecte cu privire la biletele de vacanţă rezervate, să respecte obligaţiile contractuale şi să asigure protecţia pasagerilor în cazul insolvabilităţii organizatorului.

Mai multe informaţii ?

Sunaţi la numărul gratuit* din orice punct în care vă aflaţi pe teritoriul UE, în timpul programului de lucru (09:00 – 18:30 CET în zilele lucrătoare): 00 800 6 7 8 9 10 11 * Anumiţi operatori de telefonie mobilă nu permit accesul la numerele cu prefixul 00 800 sau taxează aceste convorbiri. În unele cazuri, aceste convorbiri pot fi taxate dacă sunt efectuate de la un post telefonic public sau de la hotel. Pentru apeluri din afara UE (se aplică tarife normale): (32-2) 299 96 96

Scopul acestor date este exclusiv informativ. Toate revendicările şi acţiunile în justiţie formulate în caz de litigiu se vor baza în exclusivitate pe articolele de lege vizate. Acestea pot fi găsite în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Date publicate de: Comisia Europeană, 

Direcţia Generală Energie şi Transport,

BE-1049 Bruxelles.

http://apr.europa.eu http://air-ban.europa.eu

Art. 11 – Alte Clauze

dnata Catering S.R.L. iși rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existenței aplicației mobile “Henri AppPort” fără o notificare prealabilă. Varianta modificată va fi adusă la cunoștința clienților prin afișarea pe site-ul www.henriappport.ro și în aplicația “Henri AppPort”.

Pentru orice alte informații sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing al dnata Catering S.R.L. la adresa de e-mail marketing@dnata.ro.

Pentru reclamatii va rugam sa ne trimiteti reclamatia dvs. la adresa reclamatii@dnata.ro

dnata Catering S.R.L. nu se poate face răspunzătoare:

  • pentru eventuale informații eronate sau oferite cu intârziere de aplicația “Henri AppPort” in ce privește zborurile de pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, erori care ar putea cauza pierderea avionului de către pasageri;
  • pentru poziția obiectivelor de interes pe harta aeroportului din aplicația “Henri AppPort”;
  • pentru informațiile cu privire la serviciile din aeroportul Henri Coanda, informații disponibile in aplicația “Henri AppPort” 

Prezentul Regulament este pus gratuit la dispoziția Participanților în toate locațiile afiliate precum și pe site-ul www.henriappport.ro, secțiunea Termeni și Condiții de utilizare.

 

Ultima actualizare 15.02.2022